Opaľovanie

Ahojte, dnes tu mám pre vás recenzie na opaľovacie prípravky značiek Eucerin a Avéne. Takže poďme na to.


1. Eucerin Vysoko ochranný krém na opaľovanie tváre -krém je neparfumovaný, obsahuje ochranný faktor 30 a je vodeodolný. Je určený na tvár, no ja ho používam ako na tvár, tak aj na celé telo. Páči sa mi na ňom jeho obal, praktické balenie v tube, prípravok sa ľahko vytláča, vstrebáva sa do pokožky pomerne rýchlo, avšak po nanesení mám na pokožke taký ulepený pocit, čo môže byť spôsobné aj tým, že je určený pre normálnú až suchú pleť a je taktiež vhodný pre osoby s atopickým ekzémom, ako som sa dočítala na stránke http://www.eucerin.sk. Páči sa mi na ňom najmä to, že je vodeodolný a nemusím ho opakovane nanášať. Nestalo sa mi, žeby som sa pri jeho používaní na slnku spálila.
Dávam mu 9 bodov z 10.

2. Avène Cleanence Solaire - tak s týmto výrobkom som nadmieru spokojná. Stojí 16,94 €. Je určený skôr pre aknózny typ pleti takže presne pre mňa. Obsahuje ochranný faktor 30, je vodeodolný,  nekomedogénny a hypoalergénny. Má veľmi pekný fakt štýlový obal, ktorý je aj veľmi praktický, je to taká tuba s pumpičkou. Tento prípravok veľmi pekne vonia, je bielej farby, dobre sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva. Na rozdiel od Eucerinu vyššie spomínaného nemám po jeho aplikácii až taký ulepený pocit na pokožke. Tento prípravok nanášam tak na pleť, ako aj na celé telo pred opaľovaním, tiež som sa s ním na slnku nikdy nespálila, dokonca sa mi na tvári nepovyhadzovali žiadne nové vyrážky, takže myslím, že svoj účel splnil u mňa na 100% a určite po ňom siahnem aj v budúcnosti. Počas tohto leta som ho už takmer celý spotrebovala, čo môžete vidieť aj na fotke nižšie. 
Dávam mu plných10 bodov.

3. Avène Stick - tyčinka na pery - za posledný čas som už spotrebovala neskutočné množstvo pomád na pery, ale najviac som bola spokojná s pomádami práve z tejto značky. Táto konkrétne je zo solárneho radu, obsahuje ochranný faktor 30, je mierne žltej farby, má veľmi pekný obal a dobre sa nanáša. Ja mám celoročne problém so suchými perami, takže od pomád čakám dlhodobejšiu hydratáciu a táto pomáda mi ju skutočne poskytuje. V porovnaní napr. s pomádou Labello mlieko a med ju nanášam podstatne menej krát, takže som s ňou úplne spokojná a určite ju odporúčam. O pomádach sa chystám napísať samostatnú recenziu, takže sa už teraz môžete tešiť. Táto konkrétne patrí do drahšej cenovej kategórie, ale oplatí sa to. Stojí 10,16 
Dávam jej taktiež plných 10 bodov. 



A čo vy?Máte skúsenosti s týmito výrobkami?

Komentáre