Fa shower + lotion

Ahojte, po dlhšom čase som tu znova a tentokrát s recenziou na sprchový krém od Fa, ktorý obsahuje telové mlieko. Od tejto značky je to novinka a hneď ako som ju uvidela v obchode, povedala som si, že ju musím vyskúšať. Kúpila som ho v akcii za 1,79 €.

Fa shower + lotion - sprchový krém s obsahom telového mlieka. Je bielej farby, má krémovú konzistenciu, vytvára bohatú penu a ja som si ho fakt zamilovala. Od Fa občas kupujem sprchové krémy, viem si vybrať spomedzi ponúkaných vôní, doposiaľ som mala najradšej sprchový krém s vôňou Acai Berry, ale táto novinka mi fakt učarovala, granátové jablko skutočne úžasne vonia, škoda len, že tá vôňa sa na tele neudrží a stratí sa. Ja mám taký zvyk vždy po osprchovaní používať aj telové mlieko, ale po tomto sprchovom kréme som na to občas akosi zabudla a poviem vám, pokožka nebola taká vysušená, takže myslím, že to telové mlieko tam skutočne cítiť. Mne osobne sa veľmi páči aj obal tohto výrobku, niekedy dávnejšie bolo otváranie Fa sprchových krémov trochu problematickejšie, ale teraz už tento problém nepozorujem. Takže za mňa maximálna spokojnosť, zdá sa mi dokonca, že konkrétne tento sprchový krém s obsahom telového mlieko sa dá porovnať s Dove sprchovým krémom, penia myslím rovnako dobre, možno pri Dove potrebujete menšie množstvo, ale to mi až tak nevadí.
Čo dodať, hodnotím ho na plných 10 bodov.

A čo vy?Už ste túto novinku vyskúšali?


Komentáre