Obľúbení vlasoví pomocníci

Ahojte, tak táto recenzia bude patriť tým výrobkom, ktoré považujem za najlepšie, pre mňa maximálne vyhovujúce. Ja strašne rada skúšam nové veci, ale k týmto osvedčeným sa vždy rada vraciam. Každému vyhovuje niečo iné, ja som najviac spokojná práve s týmito. Takže poďme už konkrétne k tým mojim naj.
Bodové hodnotenie už nebudem písať osobitne, keďže sú to moji obľúbenci všetci majú plných 10 bodov.

1. Schauma Cream and Oil - kondicionér pre lámavé vlasy so sklonom k štiepeniu.

Tak tento kondicionér považuje za úplne najlepší, aký som doposiaľ vyskúšala. Kúpila som si ho aj pre jeho nádherne vyzerajúci obal, ale hlavne pre účinky, ktoré sľubuje. No rozštiepených končekov vás síce nezbaví, ale to dokážu snáď iba nožnice. Čo sa týka jeho vlastností je klasickej bielej farby, stačí ho naniesť skutočne malé množstvo, už pri nanášaní cítite, že obsahuje olej, nanáša sa do vlasov veľmi ľahko a vlasy sú okamžite uhladenejšie a jemnejšie. S rozčesávaním vlasov som mala vždy veľké problémy a preto vždy používam oplachovací kondicionér a ked to veľmi nejde tak aj ten bezoplachový. Pri tomto kondicionéri sa mi vlasy rozčesávali pomerne dobre, občas som ale tiež musela použiť aj nejaký ten bezoplachový. 


Ja ho však považujem za svojho favorita a nedám naň dopustiť, pretože vlasy sú po ňom nadýchané a jemné, končeky sú trošku zacelenjšie a vlasy sa dajú vcelku dobre rozčesať. Naviac aj obal a vôňa výrobku sa mi veľmi páčia. Tento kondicionér ma presvedčil o tom, že prípravky na vlasy s obsahom oleja fakt dokážu zázrak. Akurát neviem povedať, či vlasy zaťažuje alebo nie, nakoľko ja ho vždy nanášam iba do dĺžok. 












2. Palette Color Shampoo - odtieň 231 svetlohnedý 

Tento šampón mi už dlhší čas dokonale spĺňa úlohu farby na vlasy. Kedysi som šampónom príliš neverila, používala som skôr klasické permanentné farby, ale keďže rada experimentujem tak som si povedala, že vyskúšam aj toto. A poviem vám odvtedy ak si vlasy farbím niečím, tak týmto šampónom. K vlasom je rozhodne šetrnejší ako klasická farba, neobsahuje amoniak, najnovšie je obohatený aj o arganový olej. Je to asi jediný farebný šampón, aký v drogérii môžete kúpiť. Ale ja som s ním maximálne spokojná. Nefarbím sa nejako často, možno tak raz za 3 - 4 mesiace, pretože s týmto šampónom sa ani tak často farbiť nepotrebujem. 
A čím si ma teda tak získal? Každá farba sa mi hrozne vymyla, už po prvých pár umytiach bol lesk aj odtieň preč. A to mi hrozne prekážalo, chcela som, aby moje vlasy pôsobili čo možno najdlhšie také krásne, ako čerstvo nafarbené. A tento šampón to dokázal. Asi si poviete že je to trochu zvláštne, pretože tento šampón by sa mal vydržať 24 umytí, ale mne sa nejako zdá, že vydrží hrozne dlho. Vlasy sú aj dva, niekedy aj tri mesiace ako čerstvo zafarbené. Netvrdím, že sa nevymýva vôbec, ale vymýva sa hrozne pomaly v porovnaní s trvácnymi farbami, čo aj mňa samú dosť prekvapilo. Naviac je šetrný k vlasom a jeho aplikáciu zvládnete aj sama doma. Takže pre mňa zázrak nad zázraky a dúfam, že ho budú vyrábať stále. 




Komentáre