Balea pleťové masky

Ahojte, táto recenzia bude o maskách od Balei, ktoré používam. Nedávno som bola na výlete v Rakúsku a nedalo mi nezájsť do DM drogérie, to by som nebola ja. No a tak som si dotiaľ vzala svoje obľúbené masky. 


1. Balea Reinigende maske - pleťová maska so zinkom. Na túto masku som už recenziu nedávno písala, len doplním, že maska má nový obal, omnoho krajší než ten predchádzajúci. Recenzia tu. 

2. Balea Q10 anti-falten maske - maska proti vráskam. Vrásky sa ma zatiaľ až tak veľmi netýkajú, ale v dôsledku toho, že nedokážem spať inak ako na boku, tak vstávam ráno s pokrčeným dekoltom a preto som sa rozhodla, že sa o dekolt musím začať nejako starať. Na odporúčanie jednej kozmetičky som si kúpila túto masku, avšak ja ju nepoužívam ako masku, ale ako pleťový krém. Večer pred spaním nanesiem masku na krk a dekolt a ráno je dekolt fakt viditeľne menej pokrčený. Takže u mňa maska splnila čo sľúbila.

Inak maska má tiež krásny, skutočne úžasný obal, sáčkové balenie je síce dosť nepraktické, ale v tomto prípade mi to až tak neprekáža. A čo je veľkým plusom tejto masky, je že fakt úžasne vonia, neviem po čom, ale vonia proste krásne. Odporúčam vyskúšať, už len pre tú vôňu to fakt stojí za to. 

A aby som nezabudla, maska je svetlučko žltej farby a má takú hutnejšiu krémovú konzistenciu, ale nanáša sa dobre a dobre sa rozotiera. Raz som ju skúšala použiť aj klasicky ako masku, ale ako krém mi vyhovuje viac. Obe masky stoja rovnako, kúpite ich za cenu pod 1 EUR. 

Hodnotenie: 10 bodov. 

Komentáre