Ako sa momentálne starám o svoje vlasy

Ahojte, táto recenzia bude o tom, čo všetko momentálne na vlasy používam. Podobnú recenziu som už písala o pleti, takže teraz prišli na rad vlasy. 


Keď sa na ten obrázok tak pozerám, tak v ľavej časti sa nachádza kozmetika už recenzovaná na blogu, tá vpravo ešte v blogu spomínaná nebola. Začnem teda tou nerecenzovanou.

DM Zelený šampón - na tento šampón si živo pamätám ešte z detských čias, tento šampón je fakt klasika a myslím, že ho pozná naozaj každý. Je zelenej farby, ale nebojte sa, neostanú vám po ňom zelené vlasy. Po nanesení vytvorí klasickú bielu penu, inak pení veľmi dobre. Vôňa je vcelku príjemná, mohlo by to byť určite aj lepšie, ale ja som už na tú vôňu zvyknutá. Balenie je pomerne malé, vystačí vám na pár umytí, ale zase za cenu pod jednou euro to nie je vôbec zlé. Naviac účinky tohto šampónu sú viac než skvelé.

Ja mám mastný typ vlasov, neumývam si ich síce každý deň, ale priznávam, že na druhý deň už nevyzerajú ktovieako. Každopádne sa však snažím vyhnúť umývaniu vlasov každý deň, pretože som to istý čas skúšala, hlavne počas leta a zdalo sa mi, že to mojím vlasom neprospieva, práve naopak, mastili sa mi rýchlejšie. Tento šampón som priznávam od detských čias vyskúšala len zopárkrát a veľmi sa mi nepozdával, pretože po umytí sú vlasy dosť zauzlené, takže musíte jednoznačne použiť kondicionér. Napriek tomuto nedostatku som si však povedala, že mu ešte dám šancu, počula som totiž, že na mastné vlasy je fakt skvelý.A je to fakt pravda.Keď som ho začala užívať pravidelne, tak sa mi vlasy mastili menej, niekedy som to vydržala aj tri dni bez umytia a to už považuje skutočne za úspech.

Nepoužívam ho ale permanentne, aby si aj naň nedajbože vlasy nezvykli, takže teraz používam skôr ten z Avonu, ale keď to tak porovnám, tak tento mojim vlasom prospieva určite viac. Vlasy nezaťažuje a pre mastné vlasy je to skutočný zázrak. Akurát s jeho dostupnosťou to je už horšie, našla som ho v 101 Drogérii a ešte v Kauflande, ale inak nikde. Dosť mi chýba hlavne v DM drogérii, ktorú navštevujem častejšie.

Hodnotenie: 10 bodov, maximálna spokojnosť.

Dove Nourishing oil care - toto je môj úplne prvý kondicionér od Dove. U mňa je spotreba kondicionérov za rok nie veľmi vysoká, keďže používam vždy súčasne aj oplachovací aj bezoplachový, inak proste svoje vlasy rozčesať nedokážem. Svoj obľúbený kondicionér od Schaumy som už recenzovala a keďže obsahoval olej, hľadala som taký kondicionér, ktorý olej tiež obsahuje. Niežeby mi moja Schauma nevyhovovala, ale keďže rada experimentujem, tak som si povedala, že vyskúšam niečo nové. Mala som veľkú chuť vyskúšať nejaký od Dove a tak som siahla po tomto.

Kondicionér je svetlučkožltej farby, konzistencia je super, taká akurát, ani hustá ani príliš riedka. Nanáša sa na vlasy fakt veľmi dobre, už pri nanášaní cítite, že vlasy vyživuje a uhladzuje. Takže podľa mňa tá olejová zložka robí svoje a mne sa ten efekt fakt páči. Pôsobiť ho na vlasoch nenechávam, je to kondiconér a ten má za úlohu podľa mňa v prvom rade uľahčiť rozčesávanie a to mi stačí. Tento mi to fakt uľahčuje, vlasy sú vyživené a uhladenejšie. Aj keď priznávam, že aj v tomto prípade musím ešte použiť bezoplachový kondicionér, ale aj napriek tomu som s ním veľmi spokojná. Myslím, že iné ako olejové kondicionér už kupovať ani nebudem. 

Mala som raz Gliss Kur Ultimate repair a ten mi hrozne vysušoval vlasy. Tento je naopak skutočne skvelý a môžem ho len odporučiť. Naviac obal pôsobí fakt skvelo, mne osobne sa veľmi páči hlavne ten tvar, ale aj celkový vzhľad výrobku. Akurát by som ocenila viac informácií o účinkoch výrobku priamo na obale. 

Hodnotenie: 10 bodov.





Avon Advance Techniques Long & Beautiful - šampón na dlhé vlasy. Tento šampón je relatívnou novinkou v ponuke Avonu a tak som sa rozhodla, že mu dám šancu. Inak mi šampóny z Avonu veľmi nevyhovujú, väčšinou mi vlasy hrozne zaťažovali, ale tento je iná káva. 

Čo sľubuje výrobca: "Línia Long & Beautiful značky Advance Techniques je navrhnutá špeciálne pre starostlivosť o dlhé vlasy. Redukuje 6 najčastejších typov poškodenia dlhých vlasov: oslabenie a lámavosť, namáhanie rozčesávaním, suché a rozštiepené končeky, rýchle mastenie vlasov pri korienkoch, mdlé vlasy bez lesku a pomalý rast vlasov. Určene pre stredne dlhé a dlhé vlasy. Účinky: Šampón s dvojitým zložením čistí vlasy a pokožku hlavy. Hydratuje suché končeky vlasov. Každý prameň vlasov vyhladzuje a dodáva mu jemnosť a lesk. Zanecháva vlasy posilnené a lesklé." Toto som sa dočítala na stránke avonu, ak chcete vedieť viac tu je zdroj. 

Šampón je bielej farby, veľmi dobre pení, takže vám stačí naniesť skutočne malé množstvo. Vonia príjemne, dobre sa otvára, nevyteká. Obal sa mi tiež páči, iste ste si všimli, že pri výrobkoch hodnotím aj obal. Áno je to tak, pretože aj to podľa mňa vytvára dojem o výrobku. 

Moje skúsenosti: Čo sa týka tej lámavosti vlasov, neviem posúdiť, keďže ja mám prirodzene dosť rozštiepené končeky, mám taký typ vlasov. Problém s rozčesávaním tento šampón v mojom prípade nevyriešil, ale to som od neho ani nečakala, na tieto účely používam kondicionér, takže po pravde nie som sklamaná. Ale aby ste si nemysleli, že je úplne nanič, musím vás vyviesť z omylu. Ja som s ním spokojná, pretože môj najväčší problém a tým sú mastné vlasy rozhodne nezhoršil, vlasy sa mi mastia rovnako ako pri používaní iných šampónov, takže s myslím, že vlasy nezaťažuje a za seba ho odporúčam všetkým majiteľkám mastných vlasov. Pokožku vlasov nevysúša, ale ani ju nezaťažuje. Ale už sa nebudem opakovať, za mňa je proste super, len ako sa poznám, tak si vlasy naň zvyknú, takže opäť ho už asi nekúpim, aj keď by som chcela. 

Hodnotenie: za mňa plných 10 bodov.


Elséve Anti - Breakage - Balzam proti lámavosti vlasov - tieto bezoplachové balzamy sú pre mňa už dlhý čas neoddeliteľnou súčasťou starostlivosti o moje vlasy. Bez nich si to už ani neviem predstaviť. Vlasy sa po nich rozčesávajú jedna báseň - proste úplne super, bezproblémovo. So žiadnym oplachovacím kondicionérom som taký efekt dosiahnuť nemohla. Takže podľa mňa je to úplne super produkt, odporúčam každému, kto má problém s rozčesávaním vlasov.

Tento konkrétne má peknú vôňu, jednoducho sa nanáša pomocou rozprašovača. Ja ho používam vždy po umytí na mokré vlasy, nastriekam do dĺžok a potom si vlasy klasicky rozčešem. Ak mám niekedy vlasy veľmi zamotané, tak ho aplikujem aj na suché vlasy, ale to robievam len výnimočne. Ku korienkom si ho nedávam, keďže sa mi rýchlo mastia vlasy, tak aby som ich zbytočne nezaťažovala. Pred použitím výrobok vždy pretrepem, presne ako píšu na obale. 

Spotreba produktu je pomerne malá, vydrží vám skutočne dlho, čo mňa osobne niekedy až otravuje, keďže rada skúšam niečo nové. No a čo sa týka lámavosti vlasov tak fakt neviem, či má tento bazlam nejaký efekt, končeky sa mi štiepia tak ako vždy, zlepšenie som si nevšimla. 

Hodnotenie: 9 bodov. 

Maska Gliss Kur Ultimate Oil Elixir je určená pre veľmi namáhané a lámajúce sa vlasy - o tejto maske som už svoje dojmy písala, viac sa dočítate v recenzii tu. Používam ju pravidelne, jedenkrát týždenne ju nanášam na vlasy a nechávam pôsobiť asi 10 minút. Končeky sú po usušení vlasov zacelenješie, ale maska moje vlasy dosť vysušuje.

Avon Advance Techniques - Nezmývateľná vzživujúca kúra s marockým argánovým olejom na všetky typy vlasov - skvelý olej na vlasy, nanášam ho najmä na mokré vlasy, po usušení sú potom vlasy krásne hebké a jemné. Niekedy ho používam aj na suché vlasy, konkrétne na končeky. Recenzia tu

A čo vy?Aké sú vaše obľúbené produkty na vlasy? 


Komentáre