Čo pribudlo do mojej kozmetickej zbierky

Nákupy, nákupy a ešte raz nákupy. Poznáte túto závislosť?Ja veľmi dobre, hlavne závislosť na kozmetike, k tej sa veru otvorene priznávam, snažím sa to síce držať na uzde, ale občas sa mi to nedarí. A tak to dopadlo aj tentokrát, pripravila som si dnes pre vás recenziu na novinky, ktoré som si za asi posledný mesiac zadovážila, väčšinu z nich som ešte ani poriadne nezačala používať. Keby som to mala vziať z praktického hľadiska tak skutočne som potrebovala novú špirálu a nejaký šampón na farbené vlasy, kedže som si pred týždňom po dlhom čase vlasy opäť nafarbila. 


Takže čo mi vlastne pribudlo do zbierky: 
1. Maska od Matrixu - Total Results - keďže sa mi konečne podarilo minúť masku od Gliss Kur, ktorá nebola nič moc, tak som sa rozhodla, že si radšej kúpim nejakú profesionálnu. Značku Matrix som doposiaľ nepoužívala, avšak moja kaderníčka ju používa a nie je až tak drahá ako napr. Kerastase. Maska ma stála do 5 eur, takže myslím, že super kúpa, maska pekne vonia a balenie je pozor 150 ml, takže ho nebude hádam míňať večnosť. 

2. Morning Baby BB cream od Miss Sporty - tak tento BB krém je môj úplne prvý v živote, mánii BB krémov som dlho úspešne odolávala, ale keďže sa mi v zime vysušuje pleť, tak som si povedala, že spojím krytie s hydratáciou a kúpim si nejaký BB krém. Keďže som tomu veľké šance nedávala, siahla som po takmer najlacnejšom variante aký som v obchode našla. Krém má veľmi peknú vôňu, aj odtiene môžu byť, nie sú extra oranžové ani nejaké hrozne tmavé, mám najsvetlejší a celkom mi sedí. Už čoskoro plánujem napísať naň recenziu, takže sa máte na čo tešiť. 

3. Astor Big & Beautiful riasenka - nuž na túto riasenku som si dlho brúsila zuby, hlavne pre jej mega veľkú kefku, do týchto kefiek som sa zamilovala, odkedy ich začali vyrábať nepoužívam už žiadne iné, tie tenké proste nie sú pre mňa. Obal je úžasný, avšak riasenka v jednej vrstve až také úžasne riasy nevykreslí, potrebujte dve vrstvy. Bližšiu recenziu ešte len chystám, toto sú skôr také prvé dojmy.

4. Šampón Timotei Vivid Color with Jericho Rose - po tomto šampóne som siahla z dôvodu, že tejto značke celkom dôverujem a tento šampón som ešte nevyskúšala. Pekne vonia, dobre pení a vlasy príliš nezaťažuje, mastia sa mi tak ako zvyčajne - na druhý deň - takže maximálna spokojnosť. Aspoň prvých pár použittí. 

5. Eucerin -Anti - rotungen - Neutralizujúci denný krém - tento krém plánujem používať ako podklad pod make-up. Primárne je určený na citlivú pleť, ale je napísané, že je nekomedogénny, takže verím, že ani mojej mastnej pleti neublíži. Krém pekne vonia, je svetlozelenej farby, ale po nanesení na pleť sa rozplynie, takže sa nemusíte báť, že z vás bude vodník. 

Nuž a nebola by som to ja, keby som si nerozšírila svoju zbierku aj o nejaké kúsky od Balei. Táto značka ma neprestáva prekvapovať a som s ňou stále spokojnejšia.

1. Balea Creme - ol dusche - krémovo - olejový sprchový krém s vôňou hrozna a pistácií. Takže táto vôňa na mňa dojem neurobila, ale krém vytvára bohatú penu, naviac obsahuje olej, takže určite mi neuškodí.

2. Balea Jeden Tag Shampoo - s vôňou vanilky - moja obľúbená vôňa - po zmiznutí kokosovej rady z naších pultov mi tento šampón svojou vôňou ten kokosový dosť pripomína. Ale pozor, je to limitovaná edícia, takže ak chcete tento šampón mať tak sa ponáhľajte do DM-ka. Šampón som ešte neskúšala, ale mám ho v zálohe, pre tú vôňu som ho proste musela mať. 

A čo vy?Už ste niečo z týchto noviniek vyskúšali?

Komentáre