Ďalší skvelý lak od Rimmel

Niekto má lakov plnú zbierku, ja sa tomu snažím vyhýbať, predsa len, laky časom zaschnú a mne by bolo potom ľúto ich len tak vyhodiť. Takže aktuálne vlastním asi tak 6 lakov aj to už považujem za celkom vysoký počet. Momentálne som teda v štádiu, že sa snažím žiaden nový lak si nekúpiť a spotrebovať tie, ktoré vlastním. Mojím azda najobľúbenejším je lak od Rimmel - Salon Pro Lycra v odtieni 307 Grape Sorbet. Kúpila som si ho, pretože sa mi ten odtieň veľmi páčil a bol taký netradičný - presne niečo také som hľadala. 


V jednej vrstve lak nevyzerá nič moc, aspoň ak máte dlhé nechty tak tú bielu časť nechtu jedna vrstve nezakryje. Preto si ho vždy nanášam v dvoch vrstvách, potom je už odtieň sýty a presne zodpovedá odtieňu na obale. Obal je celkovo veľmi pekný, lak má široký štetček, takže sa s ním fakt pracuje rýchlo a efektívne, nezanecháva šmuhy ani po zaschnutí nie je vidno ťahy čo je super. Schnutie laku je viac ako ideálne, zasychá takmer okamžite po nanesení. 

Pre mňa je dobrý v podstate každý lak, ktorý má zaujímavý odtieň, široký štetček a dokáže rýchlo zaschnúť. Tento odtieň aj napriek tomu, že je tmavší nezanechal na nechtoch neželaný žltý podtón, ktorý spôsobujú najmä červené laky. Takže za mňa maximálna spokojnosť, odtieň sa mi fakt veľmi páči, takže len verím, že až ho spotrebujem tak ho budú ešte predávať, zásoby lakov si nevytváram, keďže to nemá veľký zmysel. 

Ako jeho mínusy by som označila slabú kryciu schopnosť laku v jednej vrstve, zvlášť ak máte dlhé nechty a tiež jeho vyššiu cenu, nie je závratná, ale mohla by byť nižšia.
Pre porovnanie prikladám aj fotky - dole jedna vrstva laku. 

Tu je fotka s dvomi vrstvami laku. 

Hodnotenie: 9 bodov kvôli slabšiemu krytiu

A čo vy?Aké laky na nechty sú podľa vás tie naj?Aké odtiene obľubujete?

Komentáre