MDŽ náš sviatok

Ahojte všetky ženy a dievčatá, dnes 8.3.2014 oslavujeme náš medzinárodný deň žien. Tak si spravte radosť niečím pekným, prípadne, počkajte, čím vás obdaria vaši najbližší. Ja som sa rozhodla tento deň osláviť zakúpením niečoho pekného a tak som siahla po najnovšej Eme a kúpila som si aj ďalší krém na ruky. Ružu som dostala pri vchode do Lidlu, každý rok ich tam na tento sviatok rozdávajú. Nechodievam tam pravidelne, ale v tento sviatok mi to už druhý rok takto vyšlo. 
MDZ zeny beauty krasa

Emu som si pôvodne kúpiť neplánovala, ale príloha vlasový špeciál ma vždy dostane, verím, že v nej nájdem zaujímavé inšpirácie. Súčasťou tohto vydania Emy je aj nejaká zmes korenín od Vitany a vnútri som našla aj vzorku spevňujúceho telového mlieka od značky Nivea. Inak Ema už opäť zdražela, asi dva roky sa držala na cenovej úrovni 2,40 EUR , teraz stojí 2,50 EUR. Len dúfam, že vyššia cena jej pridala na kvalite. 

Krém na ruky od značky Cien s obsahom mandľového oleja a bambuckého masla, na obale o vôni nie je v preklade ani zmienka. Okrem teda toho obrázku, inak ale myslím, že obal sa značke veľmi podaril, od tejto značky si nekupujem takmer nič, ale na tento krém som mala zálusk už dlhší čas odkedy som ho videla na nejakom blogu. Balenie 125 ml za cenu 0,99 EUR je podľa mňa super cena, už sa teším, kedy ho vyskúšam.

A ako oslavujete MDŽ vy?Čím ste si spravili radosť?


Komentáre