Bodkovaná móda

Peknú nedeľu želám, počasie sa už trochu zlepšilo, konečne prestalo pršať a vyzerá to tak, že sa už postupne budeme môcť opäť opaľovať. Dnes žiadna kozmetická recenzia na programe nie je, ale ukážem vám svoje nové bodkované šaty, šaty nakupujem veľmi rada a najradšej by som svoj šatník mala celý zaplnený len šatami, ale keďže naše klimatické podmienky nie sú pre tento účel úplne ideálne, nosievam šaty prevažne v jari a v lete. 



Ako vidíte šaty sú letné, čierno - biele alebo bielo-čierne? Ani sama neviem, každopádne sa mi v obchode veľmi páčili, patrím medzi normálne typy postáv, nie som nejako extra vysoká a často mám problém s tým, že šaty sú na mňa pridlhé. Tieto mi sadli tak akurát, hodia sa aj na nejaké príležitosti, aj do práce, aj do kostola proste kamkoľvek. 

Šaty sú bez ramienok, ale majú pevnú gumičku, takže sa nemusíte báť, nespadnú, držia fakt pevne. V Bratislave by ste tieto šaty hľadali márne, kupovala som ich na východe. Celkový outfit som doplnila čiernymi sandálkami. Doplnky sa hodia buď zlaté, ale aj strieborné, závisí od toho, kto čo preferuje. 

A čím sa pri výbere šiat vlastne riadim? No tým, čím sa riadi každý, či sedí strih, farba a celkovo či sa v nich cítim pohodlne a príjemne. 




Komentáre