Effaclar Duo Plus


Pred cca tromi mesiacmi som začala poctivo používať novinku od La Roche-Posay, ktorá by mi mala pomôcť konečne skoncovať s jazvičkami po akné. Rad Effaclar veľmi dobre poznám a väčšina produktov mojej pleti sedí, tak som bola zvedavá, ako to dopadne v tomto prípade. 

Pre lepšie vysvetlenie situácie začnem najprv tým, čo môžete podľa popisu výrobcu od krému očakávať. Jedná sa o Korekčný obnovujúci krém proti nedokonalostiam pleti a stopám po akné. Effaclar Duo je už na trhu nejaký čas a toto je jeho vylepšená Plus verzia

Oficiálny popis: "Redukuje nedokonalosti pleti. Čistí upchaté póry. Bojuje proti stopám po akné. "
Okrem iného je krém aj vhodný adept na kúpu pre tie z vás, ktoré nemajú v kozmetika rady parabény, tento ich totiž neobsahuje.

Krém som používala fakt poctivo, aj keď som bola doma, tak som si ho statočne zbalila do kufra, aby bola moja liečba fakt účinná a nepretržitá, Pre dosiahnutie výsledkov sa odporúča používať krém minimálne 4 týždne, ja som sa však rozhodla docieliť maximálny efekt a krém používam už tretí mesiac. 

Ide o klasický biely krém, veľmi jemne parfumovaný, ktorý sa vstrebáva do pleti takmer okamžite po nanesení, pleť nie je síce nejako výrazne hydratovaná, ale nie je ani suchá, mastnej pleti to myslím postačuje. Nanášala som si ho vždy večer pred spaním, keďže počas dňa mám na sebe make-up, tak sa mi to zdalo večer optimálnejšie. Redukcia nedokonalostí sa u mňa už posudzuje fakt ťažko, pretože prejavy akné už veľmi nemávam, sem-tam sa niečo objaví, ale je toho málo. Póry nečistí určite, ale tak v tomto bode som už vytriezvela dávno a viem, že na to je skrátka krém slabý. 

Pre mňa podstatné bod bola práve redukcia stôp po akné, ktorých sa neviem zbaviť. Po mesiaci používania sa mi zdalo, že krém nerobí nič a mala som sto chutí ho prestať používať, ale povedala som si, že to predsa nevzdám a ešte to skúsim. Efekt po troch mesiacoch? Nuž, veľké zmeny rozhodne čakať netreba, ale zdá sa mi, že stopy sú menej viditeľné a že na pleti sú fakt badať zmeny k lepšiemu. Za seba odporúčam na jazvy skôr laser, ten ich vie zlikvidovať, momentálne na to však nemám čas, ale v minulosti som to skúsila a bolo to skvelé.

Myslím, že až taký veľký zázrak tento krém nie je, na druhej strane, niečo s pleťou spravil, takže ho hodnotím ako taký lepší priemer a dávam mu za jeho efekt 4 body. 


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.