Vlasové duo Kerastase


Od Vianoc už ubehlo zopár mesiacov, aj počasie sa už od tej doby poriadne zmenilo, no ja som sa k používaniu niektorých vianočných darčekov dostala až teraz, problém kozmetických zásob je vám už určite dobre známy. Tak tomu bolo aj v prípade vlasovej kozmetiky Kerastase zameranej na lesk vlasov.


Mega balenia nemám rada, takže 700 ml šampón ma teda veľmi nepotešil, ale na druhej strane 700 ml Kerastase šampónu predýchať viem. Nestáva sa mi často, aby som si kupovala celý rad produktov, ale darovanému koňovi sa na zuby nepozerá, takže momentálne mám šampón aj kondicionér rovnakej značky, kondicionér som už takmer celý minula, takže čoskoro ho nahradí iný. Poďme ale recenzovať. 

Kerastase je fakt na môj vkus pomerne drahá značka, doposiaľ ma však nikdy nesklamala. Sama si ju veľmi nekupujem, ale darčekom nepohŕdnem. Začnem teda šampónom, pekne vonia, dobre pení, balenie obsahuje praktickú dávkovaciu pumpičku, čo veľmi oceňujem. Toto sú však bežné aspekty, ktoré dokáže splniť hociaký iný šampón. 

Čo je pre mňa podstatné je vplyv na mastenie vlasov - resp. ako daný šampón zaťaží moje vlasy, odpoveď znie štandardne, frekvenciu umývania vlasov nijako nepredĺžil, ale ani neskrátil, aj s týmto drahým zázrakom si vlasy musím umývať ob deň, takže v tomto smere som sklamaná. A čo sa týka sľubovaného lesku? Na takéto zázraky ja už dávno neverím a dobre robím, žiaden lesk sa nekonal, aspoň ja som si to nevšimla. Skrátka ak máte lesklé vlasy tak ich mať budete a ak nie, tak vám žiaden šampón či iný zázrak nepomôže. 

Psychicky to možno dobre vyzerá, že si umývam vlasy práve kozmetikou Kerastase, ale sama by som aspoň do tohto radu neinvestovala, pretože nevidím žiaden prínos. Vlasy mám navyše po umytí akési suché, takže bez kondicionéru sa nezaobídem.

Hodnotenie: 3 body, priemer


O niečo lepšie, resp. omnoho lepšie je na tom kondicionér z tohto radu. Je tekutejší ako bežné kondicionéry, ale z ruky vám nestečie, to sa báť nemusíte, len nie je tak hutný. Vonia príjemne, tak isto ako šampón a stačí ho naniesť malé množstvo do dlane, rozotrieť do dĺžok a zmyť, ja teda kondicionér vo vlasoch pôsobiť nenechávam, nevidím v tom zmysel. 

Vlasy sú po umytí o poznanie jemnejšie a veľmi dobre sa rozčesávajú, s tým efektom som fakt spokojná, o lesku sa opäť hovoriť nedá, ale to som ani nečakala, takže aspoň nie som sklamaná. 

Hodnotenie: 4 body, jeden z lepších kondicionérov

Tento rad ma nejako za srdce nechytil, doposiaľ najlepšie hodnotím šampón na farbené vlasy a masku na vlasy Nutritive. Profesionálnu vlasovú starostlivosť úplne nevyhľadávam, šampón a kondicionér zatiaľ vykrýva drogéria,  ale masky to už je iná káva, tu siaham po profesionálnych produktoch.

A little bit of English: Professional hair products are something unusual in my bathroom. Kerastase is quiet expensive, but as this was the gift I can not be happier. Shampoo was a disappointment for me, but conditioner was on the other side big surprise.

Skúšali ste niečo od Kerastase? Používate radšej profesionálnu vlasovú starostlivosť alebo dávate prednosť tej bežne dostupnej v drogérii?


Komentáre

  1. ja uprednostňujem z drogérie alebo mám rada starostlivosť o vlasy od YR :) ani neviem prečo, sú dostupnejšie, a tie profesionálne mi vždy prišli také chemické, už len vôňou :D
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od YR som zatiaľ mala len masku na vlasy, ktorá bola celkom dobrá, inak som neskúšala nič, takže neviem posúdiť.

      Odstrániť
  2. S touhle znackou zadne zkusenosti nemam, zatim si vystacim s produkty z drogerie, ale stale shanim nejaky sampon, ktery by mi prodlouzil interval mezi umyvanim vlasu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taký šampón hľadám stále aj ja a začínam si myslieť, že je to len ilúzia, čo som sa už naskúšala od drogérie, cez lekárenské šampóny až po profesionálne a všetko na jedno kopyto. Najlepšie boli asi detské šampóny, len po nich mám hrozne zamotané vlasy.

      Odstrániť
  3. Tuhle značku jsem nikdy nezkoušela. Šampony si kupuji většinou v drogeriích. Na léto se chystám si pořídit od Baley After Sun šampon 2v1, je super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa šampónov 2 in 1 bojím, zvyčajne mám po nich rýchlo mastné vlasy, ale každému vyhovuje niečo iné.

      Odstrániť
  4. Prvýkrát túto značku vidím :) odporučiť ti môžem na lesk vlasov YR kondicionér z reparačnej rady a asi aj Kallos keratínovú masku :) mala som dosť mŕtve vlasy pred nedávnom a celkom mi tieto produkty na ne pomohli, lesknú sa viac a aj lepšie vyzerajú :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.