Moje lakovacie trio

Laky na nechty

Pokiaľ by som mala definovať oblasť kozmetiky, ktorej mám doma najmenej, s istotou by šlo o laky na nechty. Častému lakovaniu príliš neholdujem, no toto leto som sa rozhodla polepšiť a dokonca som si kúpila aj jeden ďalší lak do zbierky. Farebná škála sa u mňa pohybuje niekde medzi svetloružovou a sýto-červenou. Modré, žlté či príliš tmavé laky by ste u mňa doma hľadali márne. Moja zbierka je skôr menšia, no jednotlivé kúsky vyberám fakt starostlivo a rozhodla som sa ukázať ich aj vám.

Miss sporty ružovy lak na nechty

Prvý lak Miss Sporty Quick Dry less than 1 minute sa stal doslova mojim miláčikom. Dostala som ho ako darček od kamarátky na narodeniny. A veru, že najlepšia kamarátka vie, čo mám rada. Odtieň laku som na obale nenašla, no ide o krásnu cyklaménovú farbu. Lak je výrazný už v jednej vrstve, no ja si pre dokonalosť nanášam vždy dve. Najlepšie na tomto laku je, že veľmi rýchlo uschne a stvrdne. Už nemusíte čakať dlhé hodiny, kým bude lak tvrdý, žiadne polhodinové vysedávanie so založenými rukami. 

Spomenúť musím ešte odlakovanie. Pri farebných, tmavých lakoch bývajú nechty po odlakovaní stále farebné, nemyslím žltý efekt, na to používam podklad. Mám na mysli nádych ružovej príp. červenej. Pri tomto laku sú však moje nechty po odlakovaní krásne biele, žiadne známky cyklaménovej farby. 

Jeho jedinou chybičkou je výdrž. Sama od seba laky Miss Sporty nekpujem, na mojich nechtoch príliš dlho nevydržia. V dobrom stave asi tak dva dni, potom sa už začne olupovať a manikúra nevyzerá tak dokonale. 

Hodnotenie: 5/5, veľmi dobrý. 

Pupa lak na nechty


Po prvýkrát v živote som siahla po produktoch talianskej značky Pupa. Letné zľavy ma zlákali a tak tu pre vás mám dnes lak, nabudúce sa môžete tešiť na tekuté linky. Späť však k laku Lasting Color Extreme. Názov odtieňa opäť nevidím, no ide o bordovú farbu. Sama červené a bordové laky milujem, farebne je lak naozaj krásny, no to je asi tak všetko. 

Lak ma sklamal najmä preto, že vydrží na mojich nechtoch asi toľko, koľko lak od Miss Sporty. Niekedy ešte kratšie, olupuje sa fakt rýchlo. Kryje fajn aj v jednej vrstve, no ja si nanášam pre lepšiu výdrž vždy dve vrstvy laku. 

Mňa tento lak veľmi sklamal, čakala som jednoznačne lepšiu výdrž a bezproblémové odlakovanie. Žiaľ odlakovanie je katastrofa ako s inými červenými lakmi, na nechtoch je to poznať ešte ďalších pár dní. Toto veru nie je moja šálka kávy.

Hodnotenie: 2/5 bodov, podpriemerný lak.



Posledný lak Rimmel 60 seconds som už na blogu spomínala. Pre viac detailov dávam do pozornosti článok o letných obľúbencoch 2016. V obľube ho mám stále pre jeho dokonale jemnú ružovú farbu, skvelú výdrž a krytie už v jednej vrstve. Pokiaľ nie je moja pokožka opálená, niet na svete lepšieho laku ako práve tento. 

Laky Rimmel a Miss Sporty mám veľmi rada. Na opálenej pokožke vynikne viac práve lak od Miss Sporty a práve preto mi robil toto leto spoločnosť. Dokonca aj na svadbe, ktorú sme mali v rodine, sa mi k žltým šatám veľmi hodil. Pupa je pre mňa skôr sklamaním a laky Color Extreme neodporúčam. Možno iný typ laku by držal lepšie alebo nie som pre ich laky vhodná cieľová skupina. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, aké laky máte v obľube. Ktorý lak podľa vás najdlhšie vydrží? Skúšali ste laky značky Pupa alebo nesedia len mne?


Komentáre

  1. Ja naopak nedám dopustiť na laky od Miss Sporty. Mám ich veľmi veľa a vlastne aj dnes som ich použila pri písaní návodu na výrobu organizéru na laky na nechty. U mňa dajú na nechtoch úplne bez problému celý týždeň v perfektnom stave, potom sa začnú po krajoch už trocha olupovať a je potrebná menšia úprava.

    PS: Miss Sporty nemá jednotlivé odtiene nijako pomenované, sú označené iba číslom, ktoré nájdeš v rámčeku na nálepke na vrchnáčiku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa takto fungujú laky od Essence, čo sú dosť podobné značky. Áno, tie čísla, to si spomínam, no je ich tam viac a úplne sa v tom nevyznám. Aj tak si kupujem väčšinou opticky, ktorý sa mi páči, ten beriem.

      Odstrániť
  2. Lak od značky Pupa jsem ještě nikdy nezkoušela, tak vidím, že jsem o nic nepřišla.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja obľubujem najviac laky sally hansen, tie mi dajú aj 7+ dní bez jedinej chybičky a potom laky miss sporty. Pupa má veľký výber odtieňov, to je plus, ale výdrž je u mňa tiež tak 1-2 dni a musí ísť dole. Najnovšie skúšam laky od Trend it up a som docela príjemne prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Okolo Trend it up je veľký boom, takže čakám, čo sa ukáže ako kvalitné. A tie Sally Hansen asi vyskúšam, počula som, že vraj sú dobré.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.