Voňavý ružový olej na telo

Rose Vital ruzovy olej


Úlovok, ktorý vám dnes ukážem si cením viac ako všetky poklady sveta. Darovala mi ho kamarátka a pochádza priamo od zdroja - z Bulharska. Darmo ružová kozmetika je mojou srdcovou záležitosťou. Olej som si pekne odkladala na zimu, lebo vtedy je to pravé obdobie na olejové rozmaznávanie pokožky. A ako iste viete, ten čas konečne nastal a ja sa už vyše mesiaca natieram týmto voňavým zázrakom. Tak sa poďte spolu so mnou pozrieť, čo je zač.
Tento voňavý ružový olej Rose Vital of Bulgaria od značky Vital Cosmetics je vyrobený z damašskej ruže. Raz ho už kamarátka mala a ja som jej ho len ticho závidela. V živote som sa nestretla s krajšie voňajúcim olejom. A ak ešte k tomu vonia po ružiach je vám jasné, že šlo o lásku na prvý pohľad.

Olej je jemný, nie je zbytočne mastný a do pokožky sa vstrebáva pomerne rýchlo. Píšem pomerne, predsa len je to olej takže nečakajte žiaden efekt ala telové mlieko. Zvyknem sa ním natierať vždy po sprche na ešte vlhkú pokožku. Vďaka tomu sa olej vstrebe oveľa rýchlejšie a ja sa môžem hneď hodiť do pyžamy. Ak ste už skúšali telové oleje, určite tieto techniky nanášania poznáte.

Ruzovy telovy olej


Najviac som bola zvedavá na jeho hydratačné vlastnosti. Ak ho porovnám s kokosovým olejom tak tento je o niečo slabší. Pokožku vyživí, ale nie až tak ako by som čakala. Vďaka silnejšej parfumácii ho ani po holení príliš neodporúčam. Ja mám v tejto oblasti dosť citlivú pokožku a krásna vôňa ružového oleja jej evidentne nerobí dobre. Používam ho teda skôr v dňoch, kedy je moja pokožka normálna a ja si chcem dopriať extra dávku aromaterapie. 

Hodnotenie: 4 body z 5, bod dole za slabšiu hydratačnú schopnosť. 

Myslím, že práve v zime sú oleje najideálnejšou voľbou. Pokožka je v tomto období suchšia ako zvyčajne a vyžaduje si aj viac pozornosti. Ružový olej je vynikajúca a hlavne voňavá voľba. Škoda len, že je za ním nutné cestovať až do Bulharska. Pátrala som po ňom v našich slovenských e-shopoch a žiaľ, nič som nenašla.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či zvyknete používať telové oleje. A čo ružový olej? Máte s ním skúsenosti? Aký je váš najobľúbenejší telový produkt?

Komentáre

  1. Vypadá teda zajímavě. Já se teď natírám klasickým Niveáckým tělovým mlékem a nebo Bioilem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nivea má tiež dobré produkty, mám rada ich telové mlieka.

      Odstrániť
  2. Tělové oleje mám ráda, momentálně používám od Manufaktury sedmikráskový, tenhle musí nádherně vonět :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten sedmokráskový rad môže byť dobrý, neskúšala som ho ešte.

      Odstrániť
  3. Tělový olej jsem měla jeden levandulový, byl v pohodě. Momentálně mám na tělo tělový sprej od Avonu a Univerzální krém od Nivey, ale nedá se říct, že by to byly moje nejoblíbenější tělové produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôňu levandule mám veľmi rada, takže ten olej by mi určite sedel. Telové spreje som asi zatiaľ nikdy nemala, skôr oleje alebo v lete ľahké krémy.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.