Aj Welede a Balei to občas nevyjde


Písať o tom, že aj majster tesár sa môže pomýliť už nemá zmysel. Na pohľad nádherný obal môže skrývať nie až tak vábny obsah.  Ja však takéto beauty prepadáky beriem s nadhľadom. Aspoň bude na konci roka pri písaní prepadákov z čoho vyberať. Tak si poďme ukázať tie dva dnešné. 


Začnem tým lepším a to Balea šampónom na citlivé vlasy. Úprimne som už počula všeličo, ale aký je to citlivý typ vlasov to nechápem. Citlivá môže byť pokožka hlavy takže asi pre týchto ľudí je šampón určený. Vyzerá krásne, ten obal sa fakt vydaril. Obsah, to už je horšie. Oficiálne by mal obsahovať ovsené mlieko a prírodný betaín. Samozrejme, ako je už pri značke Balea zvykom, silikóny absentujú. 

Mne tento šampón vlasy skôr zaťažoval. Podobný šampón s ovseným mliekom som mala pred časom od Garnier a efekt bol rovnaký. Vlasy som mala po oboch šampónoch spľasnuté, bez objemu a veru aj mastné boli skôr ako zvyčajne. Za mňa teda na jemné vlasy bez objemu určite nie. Možno sa hodí skôr pre suché vlasy alebo pre tie z vás, ktoré trpia na citlivú vlasovú pokožku. 


Weleda sprchový krém s ružou ma sklamal extrémne. Asi všetci vieme, koľko stojí. Mne sa ho podarilo kúpiť za slušnú cenu aj s telovým olejom s ružou ešte pred Vianocami. Náramne som sa z oboch produktov tešila. Weledu ako značku mám rada, na ich Skin Food nedám dopustiť. Po blogoch sú vychválené aj ich pleťové krémy a tiež sprcháče. Tento sa však minul reputácii.

Tak si to vezmime od začiatku. Vonia fajn, je to taká kyslejšia vôňa typická pre Weledu, ale páči sa mi. Obal je skvost, fakt pastva pre oči. Aj umývanie s ním je balada - akoby ste si na telo nanášali krém. A potom príde to obrovské sklamanie - suchá pokožka. A nie bežne suchá, ale extrémne suchá. Bez telového mlieka či najlepšie oleja to proste nepôjde. Pokožka je hneď po sprche na dotyk suchá. Dodnes neviem pochopiť, či som divná ja alebo tento krém. Moja pokožka je normálna, k pravej sušienke mám ďaleko. Toto však nestačí ani mne. Vysušuje to viac ako gély Balea. 

Weleda ma sklamala nadmieru. Bežne stojí tento produkt okolo 8 EUR čo veru nie je malá suma. Balea ma sklamala tiež, avšak cenovo moja peňaženka až tak nesmúti. Možno som pri tej Welede len nezvolila správnu vôňu avšak testovať to už asi nebudem. Jedine ak by bola nejaká super akcia, to sa však pri prírodnej kozmetike stáva pomenej. Aspoň v kamenných predajniach je stále viac podporovaná tá konvenčná. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste skúšali tieto produkty. Špeciálne som zvedavá na sprchové produkty Weleda. 


Komentáre

  1. Oba výrobky jsem nezkoušela :) Škoda jich
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fiha, tento ruzovy sprchac od weledy som nemala, ale hadam vsetky ostatne ano a neviem ci ich vynachvalit. Su moje najoblubenejsie a to mam atopicku pokozku, ktora klasicke sprchace neznesie. Mna nevysusuju absolutne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda to som dosť prekvapená, možno tento jediný vysušuje. Možno ešte dám šancu nejakej inej vôni. Počula som, že arnikový je dobrý a pokožku vôbec nevysušuje. Schválne som čakala na jar, kedy je moja pokožka normálna, no vysušuje stále.

      Odstrániť
  3. Na značku Weleda počúvam v poslednej dobe samú chválu. Som dosť prekvapená ružovým sprchovým krémom. Dobre vedieť, lebo ako píšeš, ja som totálna sušienka. Mám veľmi suchú pokožku a už ma to večné natieranie mlienkom po sprchovaní dosť neba. Doposiaľ sa mi nepodarilo nájsť sprchový gel či krém, po ktorom by som nebola vysušená.

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. So suchou pokožkou nemám až tak veľa skúseností, avšak odporúčam skúsiť sprchové oleje. Po tých sa ja už nemusím natierať ničím. Mala som Baleu a teraz mám Niveu a oba sa mi zdajú dobré. Ešte A-Derma má skvelú sprchovú emulziu pre suchú pokožku s olejom, je to však dosť drahé. Z bežných značiek môžeš ešte skúsiť poľskú Ziaju.

      Odstrániť
  4. Já jsem ten od Balea měla a vlasy jsem měla spíše suché, ale s kondicionerem vpohodě :)
    záleží na tom typu no, já mám suché konečky a kořínky spíše mastnější ale ne uplně :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám podobný typ vlasov aký máš typ, avšak mne nejako nesedel. Nevadí, už som ho darovala kamarátke, ktorá je z neho nadšená.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.